The Black Parade

Ibland fastnar man verkligen för en låt. Det har jag gjort nu: Welcome to the Black Parade av My Chemical Romance tycker jag just nu är sjukt bra. Jag gillar, som jag nog har skrivit förut, låtar som byggs upp och blir pampiga. Det känns som om de har lyssnat litegrann på Queen. Synd att jag inte har låten bara. Man kan dock lyssna på den här om man vill, en gång åtminstone.

Uppdatering:
Lite fakta: Låten tog över tre år att göra helt klart. Sångaren i gruppen, Gerard Way, gillar Mew väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: stina

uää, det hackade på tok för mycket för att kunna njutas av. å jag har ju ändå bra bredband. wierd.

2006-11-14 @ 22:00:39
Postat av: hannie

konstigt... det gjorde den ju inte ens för mig. du kan prova på deras hemsida oxå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback