Göteborg

Jag har haft en underbar helg i Göteborg! Jag måste bara börja med att skriva att jag såg Anders Svensson!!! Jag var en decimeter från honom på gatan! Nästan nuddade människan. Jag blev helt chockad, så jag inte fick ur mig ett enda ord. Jag kunde dock inte låta bli att le. Undra om han såg det. Han sneglade faktiskt åt vårt håll. Efteråt kom jag ju på att jag borde ha sagt något till honom, typ "grattis till guldet, jag är ett stort elfsborgsfan", men då var det ju försent. Jag tittade efter honom sedan, men såg honom inte. Ajaj. Men hey, jag var skiiiitnära honom ju!

Anledningen till att ag var i Göteborg var för att gratulera min syster Emma som fyller 25 år nästa vecka. Det var verkligen en lyckad helg. Väldigt mysig. På fredagen gick vi på stan och jag lyckades med att inte shoppa något all, jag hade inte råd heller. På lördagen skulle jag och mamma göra några ärenden på stan och då kunde jag inte låta bli att köpa en jättesöt topp. Fy på mig! Efter det provade jag en underbar klänning i 50-talsstuk med markerad midja. Ujuj. Jag hade ju inte råd, så jag köpte den inte. Då. Det blev till slut så att jag köpte den i dag, med lite bidrag från föräldrarna. Nu vet jag i alla fall vad jag ska ha i jul och nyår.

I går eftermiddag hurrade vi för Emma och hon fick en massa fina presenter, t.ex. en digitalkamera. I dag var vi och promenerade i Haga. Väldigt mysigt ställe. Där åt vi på ett mysigt kafé. Som sagt, en lyckad helg.  

Emma och jag

Kommentarer
Postat av: stina

åh, haga. jag älskar haga!

egentligen ser ni exakt likadana ut. om ni hade samma hårfärg så skulle ni se exakt likadana ut. iaf på det där kortet. kanske inte i verkligeheten. :)

2006-11-19 @ 23:17:01
Postat av: hannie

ögonen är lika, men inte formen på huvudet, lr munnen o tänderna (o inte kroppen, men det syns ju inte här). men visst syns det att vi är syskon allt=)

när emmas kompis ser ett kort med mig o emma på så brukar hon säga: "jaha, här är din pappa och din mamma" hehe. vi är lik varsin=)

2006-11-19 @ 23:22:36
Postat av: stina

japp, jag vet ju det:) i verkligheten är ni inte såå lika. men på det där kortet ser typ allt identiskt ut! :)

2006-11-19 @ 23:35:18
Postat av: hannie

hehe=)

2006-11-20 @ 07:45:08
Postat av: Syrran

Ho ho! Nu har jag entligen tittat in din blogg! Det var mycket roligt när du och resten av familjen var hos mig!!!

2006-11-20 @ 22:10:52
Postat av: hannie

emma: yes,indeed it was.

2006-11-20 @ 23:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback