Det är alldeles för varmt ute

Hey, jag har helg nu! Underbart! Tentan är gjord och det kändes som om det gick ganska bra. Jag skrev och skrev och skrev och sen gick jag. Samtidigt som Stina, som alltid. Väldigt konstigt det där. Alla tentor vi har haft, och det är ganska många det, så har vi blivit klara nästan precis samtidigt. Som högst har de ena blivit klar kanske fem minuter efter den andra. Det är väldigt konstigt, men vi skriver väl på samma sätt. I dag trodde jag ändå att vi skulle gå på olika tider. Men icke sa nicke. Kul i alla fall. Det är ganska skönt att prata lite om tentan efteråt.

I morgon ska jag gå och julklappsshoppa. Det ska bli sannerligen bli kul. Jag älskar att shoppa julklappar! Jag älskar ju i och för sig att shoppa överhuvudtaget. Jag kan nog inte komma på något jag inte gillar att köpa... Det finns väl vissa saker, men det är inte mycket kan jag säga. Handla mat är t.ex. väldigt skoj. Jag gillar verkligen gå runt i mataffären och kolla in nyheter, jämföra priser m.m. Det slutar alltid med att jag köper dubbelt så mycket än vad jag hade tänkt från början.

Soon the yuletide is coming!

Kommentarer
Postat av: stina

kan man kalla betala räkningar för shopping? för isf är det en form av tråkig shopping :)

vi är väldigt tajmade i vårt skrivande ja, bådar gott inför examensarbetet:)

2006-11-30 @ 22:56:34
Postat av: hannie

näää, betala räkningar är bara trist. inte shopping. usch o fy.

vi kommer äga på examensarbetet! hehe=)

2006-12-01 @ 10:27:39
Postat av: Robodan

Kanske är det för att ni pluggar ihop?

2006-12-01 @ 12:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback