Luft är inte bara luft

Nu känns det skönt. Nu är några väldigt hektiska veckor till ända. Nu kan jag andas ut igen. Det har verkligen varit mycket nu ett tag, men det går äntligen att pusta ut igen.

För det första har jag inte pluggat alls i helgen. Det var länge sen det hände. Min mamma har varit här hos mig och vi har fixat lite. Hon har sytt gardiner och satt upp. Alla kartonger är tömda och nerlagda i källaren, så nu är det riktigt hemtrevligt här i min nya lägenhet. Den är så mysig. Jag går omkring och myser hela tiden. I morgon ska jag baka för första gången här. Det är underbart att ha en ugn. Kom gärna och hälsa på mig någon gång, det får plats fler än två i taget nu.

Lampshade på HG i torsdags var väldigt, väldigt bra. Bättre än jag trodde faktiskt, och jag trodde att det skulle bli väldigt bra. Det var grymt kul att se dem live. Rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: stina

jag kan komma och hälsa på samt smaka på det du bakat. :) vi har ju ingen skola förrän på onsdag såg jag idag. värsta skönt!

2006-03-12 @ 16:12:27
Postat av: Robodan

Tack så hemskt mycket! Grymt kul att du kom!!!

2006-03-13 @ 10:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback