Dumblogg

Jag skrev ett långt inlägg i går, men det försvann. Blir man inte helt galen av det? Jag borde naturligtvis ha kopierat inlägget, men gjorde jag det? Nej nej. Jag hade verkligen jobbat med det. Usch så irriterande.

Jag gjorde ett test (på
sidan Stina länkar till) på vilket parti som stämmer bäst överens med de åsikter jag har i vissa frågor. Först fick man välja 10 frågor som man tycker är viktiga, sedan fick man svara på hur påståenden om dessa frågor stämmer överens med sina åsikter. Efter det räknas ett medel ut och man får se hur stor procent ens åsiker stämmer överens med de olika partierna. Först blev jag Socialdemokrat/Centerpartist. Sedan gjorde jag om testet och tog andra frågor. Då blev jag plötsligt Kristdemokrat/Folkpartist. Mycket lustigt. Båda gångerna blev jag dock minst Moderat och Miljöpartist, så dem ska jag väl inte rösta på. Politiken är ett virrvarr.

Om man söker på Queen Elizabeth I på Google får man upp en jääääättestor bild på Clay Aiken.

Kommentarer
Postat av: stina

google söker lite konstigt ibland :) man ska ALLTID trycka ctrl+c ju! :)

2006-03-29 @ 13:41:38
Postat av: hannie

men visst är det kul att det blev just clay aiken=)

2006-03-29 @ 17:35:31
Postat av: stina

men jag vet inte ens vem clay aiken är tror jag.. å jag får inte upp honom när jag söker på elizabeth på google. också konstigt :)

2006-03-29 @ 18:19:27
Postat av: hannie

jo, det vet du. du har väl kollat på american idol på fyran? han är en sån. han vann nåt år tror jag. dom pratar om honom hela tiden. typ "kolla, jag ser ut som clay aiken".

2006-03-29 @ 20:59:28
Postat av: stina

aha. ja då vet jag kanske.. fast jga har bara sett två avsnitt av american idol :)

2006-03-30 @ 10:43:58
Postat av: Robodan

ja, jag har varit med om samma, när jag skrivit riktigt långa inlägg. Det är verkligen irriterande, så nu kopierar jag alltid:-)

De där testerna är askassa! Det finns ju bara frågor som är profilfrågor för de olika partierna och inga av mina hjärtefrågor fanns med i testet. Jag skulle nog kunna bli allt utom Moderat (ock kanske inte heller Folkpartist) på det där testet. det gäller bara att pricka rätt frågor.

2006-04-02 @ 11:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback