Dum di dum di di dum di dey!

Tjoho tjohej! Idag har jag fått reda på två tentaresultat. På den ena hade jag G och på den andra VG. Jag trodde verkligen inte att jag skulle få det där VG:et, eftersom jag har hört att så många kuggar på den tentan. Jag hoppade av glädje när jag såg resultatet! History is fun! Nu kan man lägga ytterligare några tentor till handlingen. Det känns alltid bra.

Jag har haft otur med mina apelsiner länge nu. Apelsiner ska vara saftiga. Var får man tag på sådana? Jag hittar dem inte i alla fall.

Love me for my mind, cause I've got a dangerous heart.

Kommentarer
Postat av: stina

saftiga apelsiner finns på konsumladan. history är inte skoj men du är duktig.

2006-03-21 @ 23:42:48
Postat av: hannie

då måste jag ta mig till konsumladan snart=)

2006-03-21 @ 23:45:16
Postat av: Robodan

History är skoj! Grattis till tentorna!

2006-03-21 @ 23:57:05
Postat av: hannie

tackar=)

2006-03-22 @ 09:55:09
Postat av: mari.

jag tror inte att det är en bra apelsintid just nu. Inte bra citrustid överhuvudtaget. Det är synd eftersom jag tål typ bara citrusfrukter. Antigen är dom sura sura eller torra torra. Ett tips är att köpa blodvarianter. Dom känns lite saftigare. I alla fall ibland.

2006-03-22 @ 10:58:29
Postat av: hannie

mari: det är lite synd om dig, frukt är ju gott. tål du vindruvor? de har fortfarande en bra tid. ska prova blodapelsin och se om det blir bättre=)

2006-03-22 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback