Sjukling

Egentligen har jag ingenting att skriva om alls. Det har inte hänt något alls i mitt liv de senaste två dagarna. Jag är extremt förkyld och har varit hemma från VFU:n i två dagar nämligen. Det börjar i alla fall bli bättre, jag kan ju sitta upp och till och med skriva. Ucsh va trist det är att vara sjuk! Hoppas att jag kan gå i morgon.

Jag har passat på att se på en massa TV när jag har varit hemma. Det går så otroligt mycket superdåligt på dagarna på de kanalerna jag har. Mest har jag tittat på Barnkanalen. I går var det ett program där där alla såg ut som en blandning mellan punkare och indianer med en massa smink och konstverk i ansiktet och fjädrar, färg och spray i håret. Det handlade om ett dataspel (nåt slags realityspel) som alla spelade och nu var det strömavbrott och alla blev helt galna. En tjej var kidnappad och en massa technomänniskor var elaka. Jag fattade inte riktigt hur det slutade dock. Låter spännande va?

Kommentarer
Postat av: stina

ja, usch. titta på tråkig tv är hemskt. särskilt om man är sjuk. du får bli frisk nu!

2006-01-11 @ 16:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback