Nu är vårterminen här

Nu har mina tre sista veckor på höstterminen slut. Det känns konstigt att man ska tillbaka till universitetet på tisdag. Det var så länge sen nu. Det känns som om jag har varit på Skäggetorpsskolan jättelänge nu. Jag känner mig hemma där. Fast det ska faktiskt bli kul att komme tillbaka till universitetet. Jag är nervös över att vi ska ha en lärare vi inte har haft förut. Jag har hört en massa skräckhistorier om honom. Huhuhu!

Jag saknar min dinosarie Greger. Han har hållit sig undan sen den dagen då jag brände honom i lampan.

Grattis Mozart!

Kommentarer
Postat av: stina

vem var greger? varför brände du honom? hur mår han?

2006-01-28 @ 12:41:47
Postat av: hannie

Greger var min dinosaurie av självlysande plast. Man skulle lysa på honom lite, sedan lyste han i mörkret. En gång glömde jag honom i lampan och när jag märkte det hade han fått en stor brun brännfläck. Sedan försvann han.

2006-01-28 @ 16:21:01
Postat av: stina

ojdå. han kanske har smält bort alldeles... stackars greger.

2006-01-28 @ 18:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback