Long time, no seeing.

Välkomna tillbaka kära bloggläsare (bra att det ordet både är singular o plural). Nu är jag här igen, efter mitt jullov. Jag förstår att väntan har varit olidlig, men nu är jag tillbaka igen.

Nu har det då hänt igen. Men det var faktiskt första gången denna säsongen. Jag har klarat mig bra länge. Jag tror faktiskt det är rekord. Men som sagt, nu har det hänt i alla all: jag har ramlat med cykeln. Det hände i morse på väg till Skägget. Cykeln blev helt enkelt helt okontrollerbar och ville åka sin egen väg. Det ville självklart inte jag, så jag stretade emot. Men vad hjälpte det? Det slutade med att jag låg där med cykeln i en snödriva.

För övrigt är jag väldigt väldigt förkyld. Jag tror jag har allt som man kan ha när man är förkyld. Jag hostar dock inte, men nyser, vilket är nästan samma sak. 

Kommentarer
Postat av: stina

jag skrattade lite när jag cyklade hem från skägget å såg märket från där du landade :)

2006-01-09 @ 17:30:29
Postat av: majs

hostan kommer i regel EFTER den värsta nysperioden... jag är i övergången och både nyser och hostar. så oroa dej inte, det kommer det oxå! förkylningar är trevliga ting!

2006-01-09 @ 17:32:32
Postat av: hannie

men va bra, då vet jag vad jag har at vänta mig iaf. känns skönt =) skoj o se dig här maijsis.

2006-01-09 @ 18:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback