Idrottsgalan

Ibland blir jag för rörd. Rörd till tårar flera gånger under idrottsgalan, hur låter det? Jag blev så glad när Anja vann, hon var verkligen värd det. Jag fällde också en tår när Kajsa vann. Vilken prestation och vilken come back. Tur att hon har ett sånt stöd av Måns. Och Yannik så klart. Roligt oxå att Tony Rickardsson vann. Och han tyckte att det var det största i hela sin karriär... Prinsen såg dock lite stel ut när han delade ut priset. Han är väl inte van vid sådana saker.

Helen Sjöholm som kranskulla var roligt. Låten är däremot lite för mycket dansband för min smak. Annars diggar jag Helen väldigt mycket. Jag har hennes autograf =)

Jag saknar Per Elofsson en massa. Kan han inte komma tillbaka igen? Nä, det är nog lite för mycket begärt. Men, vad jag vill ha tillbaka honom. Det är något speciellt med honom...

De har bra musiksmak på idrottsgalor. Precis som på fotbollsgalan hade de en förkärlek för Coldplays Fix You. Inte så konstigt på en så bra låt. Fast idrottsgalan var mycket bättre än fotbollsgalan, mycket bättre produktion. 

Kommentarer
Postat av: stina

till å med jag såg hela galan. det är coolt :) ja, coldplay och mew under inslagen. urbra! å faktum är att "du är min man" är ända dansbandslåten jag tycker är lite bra, enbart pga sjöholms röst. :)

2006-01-17 @ 08:57:10
Postat av: Robodan

Mycket Mew var det, hög klass. det är någon på TV-sporten som har grym smak. Det brukar även spelas en hel del Sigur Rós. Håller med om idrottsgalan. Den höll hög klass, jag har för övrigt själv gjort ett liknande inlägg innan jag såg ditt. Helen Sjöholm är den enda som kan få en dansbandslåt att låta bra och jag rös och var nära tårarna precis som du. Helrätta priser nästan hela vägen.

2006-01-17 @ 13:34:46
Postat av: Robodan

Och du Stina. Vilken ända talar du om? Sjöholms? ;-)

2006-01-17 @ 13:35:21
Postat av: hannie

Jo, det är sant. "Du är min man" är den ENDA dansbandslåten som jag oxå tycker är ok faktiskt. Pga Helen osså lite Benny Andersson. Måste läsa din blogg om idrottsgalan Robodan =)

2006-01-17 @ 17:10:04
Postat av: stina

hahahahha, det är helt sjukt. varför varför VARFÖR gör jag sådana fel??????????? jag skyller på engelskan. allt är språkens fel. för min hjärna är det inget fel på. :)

2006-01-17 @ 17:20:43
Postat av: stina

hahahahha, det är helt sjukt. varför varför VARFÖR gör jag sådana fel??????????? jag skyller på engelskan. allt är språkens fel. för min hjärna är det inget fel på. :)

2006-01-17 @ 17:20:46
Postat av: stina

å varför uppdaterar jag två gånger?

2006-01-17 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback