OS är extra roligt vissa dagar

Vilken OS-dag! Det är inte klokt vad allt har gått vägen för svenskarna idag. Damerna är i final i curling (kubb höll jag på att skriva), herrarna är i semifinal i hockey, Anja tog GULD i slalom , Thobias Fredriksson tog brons i sprint och Björn Lind tog GULD!!!!!!1 Vilken dag!

Björn Lind är alldeles helt fantastiskt underbar. Han är så överlägsen att han kan åka på en skida in i mål i båda finalloppen. Helt otroligt. Jag är så imponerad av honom. Såg ni hans lyckliga leende? (Vilka vita tänder han har). Jag är också grymt imponerad av att Thobias Fredriksson tog brons. Han som kände att han kunde ge upp efter kvartfinalen för att han inte hade några krafter kvar. Uujujuj, sedan vinner han brons.

Det var grymt roligt att Anja tog guld i slalom. Äntligen! Nu kan hon släppa på pressen och slappna av i storslalomet. Jag tror att det kan gå hur bra som helst där.

För övrigt så håller jag på med en hemtenta i språkhistoria. Det är nog den svåraste jag någonsin gjort. Äckligt svår! Vår lärare Anders sa att han var rädd att han hade gjort den för lätt... Hur kunde han tro något sånt? Mitt största problem just nu är him liste.

Hepp! Glass med chokladsås!

Kommentarer
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Måste få instämma i att det var en fantastisk idrottsdag, synd bara att OS nästan är över! Så här sköna segrar kan jag inte få nog av.

För övrigt tycker jag att kubb borde bli en OS-gren:)

2006-02-23 @ 01:32:42
Postat av: stina

him liste ja.. jag funderar på om det kan ha med ändelse att göra. typ som i tyskan då ändelsen avslöjar vem som gör... fast jag har två andra förslag också men dom kan vi ta sen.. man kan ju inte fylla kommentarerna med tråkigt skoltjaffs. idag är inte en lika intensiv os-dag, bra det för då kanske man kan få lite pluggat.

2006-02-23 @ 09:11:42
Postat av: hannie

Japp, synd att det snart är slut. Det värsta är att jag kommer missa hockeyfinalen och femmilen. Buuuääää.

2006-02-23 @ 10:58:58
Postat av: hannie

Jag har oxå en teori om him liste nu. Som jag har letat.

2006-02-23 @ 10:59:55
Postat av: stina

daniel spelar in allt som händer på os från å med idag till på söndag. så du kan låna banden sen :)

2006-02-23 @ 14:54:30
Postat av: hannie

jaa, va bra!

2006-02-23 @ 17:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback