I min hjärna

Oj, nu har OS börjat. Så väldigt roligt att det går att se roliga sporter hela dagarna. Synd att jag inte kan se på TV hela dagarna. Jag måste ju plugga. Vi har visst en tenta om Macbeth på fredag. Det hade jag inte koll på. Dumt att vi går till fem i skolan varje dag och att jag ska bort på kvällarna. Därför har jag pluggat lite Shakespeare nu i helgen, och då kan man inte se sport hela dagarna. Tur att vi är lediga på torsdag i alla fall. Det blir en helpluggdag. Efter fredag kan man pusta ut nästan en vecka i alla fall. Då har vi ledigt för att läsa två skönlitterära böcker och analysera dem. Det kommer perfekt eftersom jag måste flyttpacka då också. Jag flyttar den första mars. Helgen innan är vi hemhemma i Vetlanda och spelar med Faith United. Då går det ju inte att flyttpacka ju. Jag måste också öva på Cultural Studies den lediga veckan, annars hinner jag inte det. Nu ska jag snart se på jaktstarten och äta gröt. Jag är grymt sugen på gröt!
 
See ya!

Kommentarer
Postat av: stina

oj, vad du pluggar. jag har inte pluggat nåt på hela helgen. tänkte kanske ta tag i det om en stund.. om jag orkar. tveksamt.

2006-02-12 @ 17:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback