Guld!!!!!!!!1

Två guuuuuuuuuld!!!!!!!!!!! På en och samma dag! En dubbel i sprint!. Helt otroligt underbart. Sa jag inte att jag trodde stenhårt på Björn Lind? Joho, det gjorde jag. Det visade sig verkligen att jag hade rätt. Jag var lite orolig för Fredriksson, eftersom han hade varit sjuk. Grymt bra att Lind hade sista-sträckan, annars skulle det nog inte ha gått vägen. Tjoho vad han spurtade!

För att inte tala om Anna Dahlberg och Lina Andersson. Man skulle kunna tro att Lina var trött, men jag tror bara att hon var väldigt taktisk. Hon sparade på sina krafter för att kunna spurta ifrån alla på upploppet. Underbart! Usch vad jag tyckte at upploppet var långt. 

Vilka sprintlag vi har! 

Kommentarer
Postat av: stina

lina har ett bra poker-face :)

2006-02-14 @ 13:54:04
Postat av: Robodan

Visst taktikkörde de grymt, men jag tror inte att Lina taktikade när hon såg seg ut i backen. Hon hade mjölksyra helt enkelt, vilket bara gör hennes insats ännu större. Hon var enorm på slutet och Anna Dahlberg körde exemplariskt hela vägen. När det gäller herrarna visste vi ju vad Björn Lind kunde men Fredriksson gjorde en makalös insats som hängde i tillräckligt för att Lind skulle kunna avgöra.

2006-02-14 @ 14:43:39
Postat av: Robodan

Och förstås en eloge till dig som trott så hårt på Lind från början. Jag har iofs tippat silver för honom individuellt och brons idag, men du trodde ännu mer på honom, och fick nog rätt:-) Idag var för övrigt Elofsson stabil som expert också.

2006-02-14 @ 15:11:57
Postat av: hannie

Ok, hon var väl lite trött, men hon var väldigt smart taktiskt. Hon sparade på sina krafter.

2006-02-14 @ 17:18:35
Postat av: hannie

Japp, Lind och Elofsson äger!!

2006-02-14 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback