Faith United

Helgerna ska troligtvis vara den tid då man vilar upp sig för att bli pigg inför en ny arbetsvecka. Så har det inte varit för mig denna helgen. Mitt band, Faith United har nämligen varit hemhemma i Vetlanda på värsta turnéhelgen. Vi inledde på fredagkvällen med en konsert i Missionskyrkan. Det var helt smockfullt med folk, ända ut i kapprummet faktiskt. Det var grymt kul. Ni borde prova! Efter det hade vi tre spelningar till i Vetlandet. Nu är jag väldigt trött, men det var det värt. Lite bilder från konserten:

                 

Kommentarer
Postat av: stina

coolt!

2006-02-27 @ 20:31:37
Postat av: Robodan

Gött! Det är ni värda. Jag gillar era egna alster skarpt. FU is the new thing!

2006-03-02 @ 09:35:21
Postat av: hannie

Kul=) Du har inte väl hört så många dock. Grymt kul att ni spelar på HG på torsdag. Jag ska absolut komma då! Äntligen!

2006-03-02 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback