And I'm Cosette

Ibland är det väldigt svårt att komma igång med en dag. Ibland kan man ändå gå upp relativt tidigt, eller typ klockan tjugo över nio, men ändå inte komma igång med dagen förrän vid tolv. Ibland kan det gå så. Ibland kommer man inte igång med dagen riktigt då heller faktiskt. Ibland kan man gå omkring med morgonrock mer än halva dagen faktiskt. Ibland kan man komma på att man ska titta på ett avsnitt av Vänner, som man har lånat av Stina, under tiden man äter sin frukust, men det blir ungefär 7 stycken. Sådana dagar kan vara väldigt sköna ibland.

Smuk som et stjerneskud,
Som tiden går,
Smukkere ser hun ud,
År efter år,
År efter år efter år efter år.

Underbart!


Kommentarer
Postat av: stina

ja, men 7 avsnitt är lagom innan man börjar dagen :)

2006-02-03 @ 13:34:52
Postat av: hannie

Japp, och till lunch blev det 7 till =)

2006-02-03 @ 16:35:42
Postat av: Robodan

Låter som en mycket skön dag. Hoppas inte Olsen Brothers förstörde den bara:-)

2006-02-06 @ 00:18:23
Postat av: Robodan

Idag gick jag upp halv tolv:-)

Läs gärna mitt svar på ditt senaste inlägg på min sida och mitt nya inlägg och säg vad du tycker.

2006-02-06 @ 16:17:03
Postat av: hannie

Hoppsan, jag har visst inte kollat min blogg på länge. Olsen Brothers ja... Jag vet inte, men jag är lite besatt av den låten...

Jag har kollat din blogg, Robodan. Kan ju skriva på din sida om det ist.

2006-02-09 @ 19:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback