En bas

Jag känner mig ganska nere just nu. Det borde jag inte göra egentligen, för jag har haft en bra dag med bra arbetsdag, fint väder, trevlig fika på stan och dessutom är min vän hemma från utlandet efter 4,5 månader. Bara bra saker helt enkelt. Kanske är det lite på grund av vädret. Jag känner mig tung i huvudet och temperetur.se visade att det var 34,9 grader i malmö idag. Det låter osannolikt. Om det är sant är det inte så konstigt att det kändes jobbigt att andas ibland. Kanske också på grund av pollen dock.

Kan ärr någonsin försvinna? Om man skär bort ärret försvinner det då eller blir det bara värre? Skrubbsår och blåmärken är ok, för de försvinner. Men de där såren som blir ärr, hur behandlar man dem?

Bla, bla, bla...

Kommentarer
Postat av: stina

men det måste varit i solen? typ 28 i skuggan har det varit här. det räcker och blir över dock!

ärr bleks och till slut syns de nästan inte alls. förutom harry potters ärr då. men det är lite speciellt.

2008-06-02 @ 22:39:52
Postat av: Mats-Olas Fanclub

35 grader låter otroligt.

För övrigt kan jag se din kommentar på min blogg när jag loggar in, men den syns inte annars. Jag testade och skriva en kommentar själv, och även den syns bara när man är inloggad.

Angående Perlskog. Jag är rädd för att svaret är ja, men jag vet inte säkert.

2008-06-03 @ 08:19:34
Postat av: hannie

ja, jag vet, 35 grader låter weird. kan dock ha varit över 30. det var det i småland iaf.

mof:ja, konstigt. min kommentar kommer inte upp. den nya portalen är väl inte så himla bra ändå=) usch. gillar inte perlskog alls.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback