Oj

Nu är jag tillbaka i Malmö efter hela sommaren faktiskt. Känns konstigt efter så lång tid, men väldigt skönt. Malmö är hemma nu. Bra det. Snart börjar jag mitt jobb. Börjar känna mig nervig nu. Bra att man har en vecka innan eleverna kommer. Drömde att jag kom dit på måndag och eleverna började samma dag. Jag fick panik. Jag hade inte en enda lektion planerad. Usch, så hemskt. Det lustiga var att jag pratade med min kollega idag och hon hade haft samma dröm! Weird, indeed.

Min sommar har faktiskt varit bra ändå, trots jobb i några veckor. Det var sista sommaren på Maxi i Vetlanda. Kändes otroligt skönt och långtråkigt. Kul att säga hej då till alla. Jag fick några kramar.

När jag var ledig var jag först i Göteborg hos Emma och Johan med bl.a. Liseberg, sedan Skaftö Bohuslän, sedan två dagar här i Malmö, sedan Linköping, sedan London. Bra saker med bra väder. Jag blev t.o.m. lite beige på Skaftö. Skönt.


Jag på Skaftö.
Jag på Skaftö.

Kommentarer
Postat av: SMÄM

huu... hoppas det går väl på nya jobbet trots otäcka drömmar :)

Postat av: hannie

tack! det gick iaf väl i måndags. inga elever dök upp.

2008-08-13 @ 20:07:22
Postat av: Pyret

Vilka fina och somriga bilder! Hoppas allt går bra till terminsstarten... DU ÄR BÄST!

2008-08-15 @ 08:34:31
URL: http://ettpyre.blogg.se/
Postat av: hannie

oj, tack! hoppas att det går bra med. lycka till med sitt plugg i höst fina pellenilla!

2008-08-15 @ 20:11:08
URL: http://hannie.blogg.se/
Postat av: stina

sommaren känns avlägsen. jag vill ha mera soooool! lycka till imorn när eleverna kommer. hoppas dom är snälla och söta :)

2008-08-17 @ 16:41:09
Postat av: hannie

ja, fast jag tycker det är ok nu när man jobbar... tack! särskilt viktigt är det att de är söta tycker jag.

2008-08-17 @ 18:04:55
URL: http://hannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback