Upp och ner, ner och upp, grisen gal i granens topp

Jag har längtat tillbaka till Englandet sedan jag var där senast med skolan när jag läset engelska, och det var två år sedan nästan på dagen! Alldeles för längesedan för att vara jag ju. Idag har jag dock bokat en resa i sommar till London för mig och Malin. Helt underbart ju! Äntligen! Någon slags resa måste jag ju få åka på när andra vänner är ute och flänger i världen.

Jag har tagit läararexamen, fått mitt examensbevis och fått jobb fram till sommaren. Mycket att vara glad över. I dag är jag dock sjuk och kommer nog vara det i morgon också. Det passar inte så bra in i planeringen. Dessutom är det trist att inte orka göra något. Jag trodde först att jag bara var trött efter jobbet, men när jag inte orkar diska, plocka upp resväskan eller ens gå ner i källaren för att sätta på en maskin är det inte bara vanlig trötthet. Jag orkade knappt ens titta på TV igår, vilket inte är likt mig. Dessutom ont i halsen, örat och snorig... Usch då. Dumt att bli sjuk i böjan av ett nytt jobb. Måste vara de söta barnen som kramas hela tiden som smittas.

Här är från min förra Londontur utanför National Gallery:

National

Kommentarer
Postat av: stina

fint foto!

2008-04-24 @ 08:30:36
Postat av: hannie

bra fotograf=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback