Spårlöst

Oj, jag kommer inte ihåg förra gången jag storgrät framför ett tv-program (i alla fall på grund av programmet), men fy vad jag blev påverkad av Spårlöst som gick på fyran i dag. Fattar inte hur jag kunde bli så påverkad. Det var så fint. Emelies mamma träffade en man i Japan för 20 år sedan. Hon flyttade hem till Sverige, sedan visade det sig att hon var gravid och att han var gift. De slutade ha kontakt och Emelie fick inte veta förrän i år att det inte var han som inte ville ha kontakt. Linda Isacsson och Emelie åkte till Japan för att leta efter pappan. Lite svårt i ett land med massvis av människor som Japan. Till slut lyckades de. Det var så fint. Han verkade vara hur fin och snäll som helst och hade tänkt på henne varje dag. Ujujuj.

Foto: TV4



 

Kommentarer
Postat av: stina

ja, det var fint! jag gillar sådana här program.

2008-04-04 @ 10:25:21
Postat av: hannie

ja, det är så på riktigt att man inte kan låta bli att bli påverkad.

2008-04-04 @ 19:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback