Sweet Sorrow, He Said Call Tomorrow

Ja, jag vet, jag har varit URUSEL på att blogga på sistone. Jag har haft så mycket annat att tänka på nämligen, plus att ja har varit så väldigt trött nu i veckan o inte orkat nåt. Nästan. Hur som helst, jag ska försöka skärpa mig.  

Förra helgen var jag i Göteborg hos allra käraste syster. Det var synnerligen väldigt trevligt, då anledningen till att jag var där var hennes examensfest. Hon och tre andra anordnade en privat examensfest för vänner och syster. De bjöd på kakbuffé och godis. Jag har verkligen ladrig ätit så mycket kakor förr, min kropp mådde inte så bra av det. Det var inte sju sorters kakor det bjöds på, utan dubbelt upp. Vidare var det dans med foxtrot och vals, senare annan dans. Jag hade snickrat ihop en skiva med foxtrotmusik och en med valsmusik. Väldigt roligt att se andra människor dansa till min favoritmusik. Är extra stolt att jag fick med "Smuk som et stjerneskud" på foxtrotskivan.

VFU är väldigt jobbigt och väldigt roligt.

I går kom mamma på besök hos mig. Hon skulle köra upp ett litet bord som jag ska ha i köket till min espressomaskin och vattenkokare. Vi hade väldigt trevligt. Hon köpte ett par skor på rearea, men det visade sig att de var för små när hon kom hem till lägenheten, och på grund av att det var reaskor kunde man inte byta, därför fick jag dem. Kul! Gårdagskvällen firades med otroligt god dansk ost och extremt mycket godis. Det kan knappast bli bättre.

Hej hå, hej hå, vi till vår gruva gå! 

Kommentarer
Postat av: stina

mäh, jag kommenterade det här inlägget i lördags.. var har den kommentaren tagit vägen? blogg.se har nog ätit upp...

2007-02-12 @ 09:09:02
Postat av: hannie

ojoj, den har jag inte ens sett ju. väldigt weird. man kan bli såå sur på blogg.se juh!

2007-02-12 @ 12:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback