Sometimes fairy tales happen

Så står det på Arsenals hemsida idag. De är ju helt underbara. Ojojoj. Jag trodde nästan att hoppet var ute när de inte vann mot Tottenham hemma för några veckor sedan. Men nej. Icke. De vann varenda match efter det. Vilken avslutning! Idag kvalificerade de sig för Champions League nästa år. Det var verkligen i grevens tid det.

Jag var faktiskt i London den dagen de spelade mot Tottenham Hotspurs, men jag var inte på matchen. Det var inte så att jag inte ville, det var bara att biljetterna kostade 200 pund. Det var lite mycket för min reskassa det. Jag fick nöja mig med att köpa min musplatta den dagen (ja, jag tjatar lite om den).

Nu är det en match kvar för dem. Den 17 maj smäller det i Paris! Inget kan dra mig från TV:n den kvällen

Kommentarer
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Barcelona kan bli i svåraste laget, men det rör ju sig bara om en match och Henry är ju fantastisk så Arsenal har nog en viss (liten) chans ändå. För egen del tycker jag ganska bra om både Arsenal och Barcelona och kommer vara nöjd vilka som än vinner. Praktiskt värre:)

Postat av: Mattias

Tjena! blir ju typ såhär man får höras av eftesom man aldrig gör det annars ;)
Lät som ni hade det fint borta i england. Har de vart en skön helg? Jag har kikat på bilar o hittat en som jag ska köpa :)

2006-05-08 @ 09:44:23
Postat av: hannie

nädå, barca blir en lätt match för dem. de är i en framgångsvåg nu. inget går snett=) fast du måste ju erkänna att du blie liiite mer nöjd om arsenal vinner=)

2006-05-08 @ 16:05:38
Postat av: hannie

mattias: ja, england var väldigt skoj. helgen var bra, förutom att jag har allergi. lycka till med bilen!

2006-05-08 @ 16:09:54
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Jag kan hålla liiite mer på Arsenal, bara för din skull:) Eller kanske för att Barcelona redan vunnit ligan medan Arsenal "bara" blev fyra. Den totala lyckan skulle nog vara lite större om Arsenal vinner:)

Grattis till Elfsborgs framgångar förresten, Anders Svensson yttersidesframspelning till lill-Alex kvitteringsmål var inte att leka med!

2006-05-09 @ 01:32:02
Postat av: Robodan

Håller nog ändå lite mer på Barcelona. Jag ser gärna att det blir 3-2 efter två mål av henke och ett av Ronaldinho, samt att Ljungberg och Henry gör mål för Arsenal. :-) Men jag blir inte ledsen om Arsenal vinner. Henry är just nu världens bästa forward.

2006-05-11 @ 16:57:07
Postat av: hannie

ja, det skulle vara trevligt om henke fick göra mål i sin sista match, men siffrorna ska vara omvända=)

2006-05-12 @ 10:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback