Solen skiner, himlen är blå...

Vilken studieflykt jag har idag! Jag kom på att jag inte har badat i mitt badkar än, det är ju nästan en kattstrof det. Så jag tänkte: "varför inte nu? det är ju mycket trevligare än att skriva trista vfu-rapporter ju". Så jag tog tag i saken med en gång. Jag hällde en massa rosa badskum i badvattnet. Det blev härligt skummigt. Jag toppade med små hjärtan i olika rosa nyanser. Det såg ut som en mjukglass med strössel ungefär. Helt oemotståndligt. Jag måste absolut bada oftare. Jag låt i badet tills jag började svettas. Man kan faktiskt svettas i vatten också. Nu känner jag mig väldigt, väldigt ren och varm. Dessutom är det värsta sommardagen idag.

Senare idag ska vi i Faith United börja spela in vår första demo. Det ska sannerligen bli skoj. Hela helgen kommer vi vara i en studio. Hoppas att det kommer att regna... För övrigt ska vi nog byta bandnamn. I tisdags på övningen kom det fram att ingen egentligen gillade namnet. Ingen hade sagt något, för att man trodde att alla andra tyckte FU var ett bra namn. Jag har aldrig gillat namnet, men jag ville inte påpeka det, eftersom jag är den som började sist i bandet. Vad vi ska heta är dock ännu inte klart. Vi tänker och tänker. I alla fall gör jag det.

Nä, nu måste jag nog plugga ändå. Usch och fy. Jag vill ha lov!

Kommentarer
Postat av: stina

vi kom ju på massa bra namn igår. bara att plocka ett av dom :)

2006-05-12 @ 11:29:38
Postat av: hannie

ja, som face fungus lr shakespeare sucks. väldigt bra bandnamn det=)

2006-05-12 @ 11:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback