De gula

Och det går lika bra för mitt andra lag. Elfsborg drar ifrån, om en med väldigt lite, i toppen av Allsvenskan. De hade en väldig tur idag, AIK var egentligen det bättre laget. Men det är ju som de säger: ett topplag får med sig poäng även när de spelar dåligt. Det är så häftigt att höra "Elfsborg" och "topplag" i samma mening. Det är verkligen kul med fotboll just nu. Allt går som jag vill. Det är farligt att vänja sig vid det.

Nu ska jag sova. Usch så trött jag blir av allergi.
 
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Robodan

Med Anders Svensson i laget är allt möjligt.

2006-05-11 @ 16:54:55
Postat av: hannie

ja, han är det inget större fel på=) det ska bli spännande och se hur det går. heja heja!

2006-05-11 @ 23:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback