Prinsessgratulationer

I dag fyller prinsessan Lilian 91 år. Det är en aktningsvärd ålder det. Tänk att bli så gammal och ha en sådan livserfarenhet som man har då. Hon har upplevt hela 1900-talet nästan. Undra hur man ser på livet när och om man blir så gammal. Min gamlafarmor (jag vet att de flesta säger gammelfamor, men inte jag) blev väldigt gammal också. Hon dog innan hon skulle fylla 100. Det var alltid så roligt att lyssna på hennes historier från livet. Hon hade upplevt så mycket.


I går läste jag  Friskis & Svettis-tidningen som man får ta gratis när man tränar där. Det jag vill säga med det är egentligen att jag känner mig duktig för att jag har tränat. I alla fall, i den tidningen frågade de olika personer hur de gör för att ladda batterierna. En tjej som heter Sara sa så här: ”Jag tar ett bad med levande ljus tillsammans med Bo Kaspers orkester” Tjohej! Vilket stooort badkar hon måste ha!

Kommentarer
Postat av: stina

väldigt stort badkar. imorrn ska vi träna igen. o ja.

2006-08-30 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback